lördag 9 februari 2008

Ute i friska luften


Idag har jag , mamma och pappa varit ute hela dagen. Det var fint väder så vi passade på att få riktigt mycket luft. Mamma och pappa är trötta i sina ben efter den långa promenaden. Det är bra att jag får dem till att röra på sig, latmaskar som de är, hihi!
I början av promenaden så var jag vaken. Låg och tittade på allt som passerade förbi mig. Mamma fäller bak sufletten lite så att jag kan se mer. Det tycker jag är bra. Efter ett tag orkade jag inte hålla ögonen öppna. Kämpade länge men till slut så gick det inte. Jag sov länge. Mamma och pappa var inne i två affärer och åt på Burger King innan jag vaknade. När vi kom till Coop för att handla MYCKET godis började det kurra rejält i magen och jag gnydde efter välling. Medans pappa stod i kön för att betala gick mamma och jag iväg för att ge mig mat. Vi hittade några bänkar som passade bra att sitta på. Jag hade lite svårt att koncentrera mig på att äta. Det fanns ju så mycket intressant att titta på. Efter ett tag kom jag till ro i mammas famn och åt duktigt upp all välling. Jag blev trött efter all mat och alla intryck och somnade om igen när mamma la mig i vagnen för hemfärd.

Inga kommentarer: