torsdag 14 februari 2008

Alla hjärtans dag


Nu har jag upplevt min första alla hjärtans dag. Jag har fått så många pussar att hälften hade räckt, hihi! Förutom lite extra kärlek (trodde inte man kunde få mer) så har dagen varit som vanligt. På förmiddagen låg jag på min filt och busade med mamma och pappa. Jag vänder mig (ramlar) mycket åt sidan nu. Jag tycker det är mysigt att ligga så. Jag tuttar på mina händer och gosedjur. Gosedjur är jag omringad av så man kommer alltid nära någon liten mjukis. Jag älskar när mamma stryker sitt hår över mitt ansikte. Ibland grebbar jag tag i håret och känner på det. Det känns härligt på något sätt *myser*

På eftermiddagen gick mamma och jag ut en sväng i det härliga vädret. Det var gott att få några solstrålar på sig. Det är man inte bortskämd med. Vi gick till 4 H-gården som ligger nära där vi bor. Där såg vi grisar, får och hästar. Eller mamma rättare sagt. Jag var mer intresserad av taket på min vagn, hihi! När jag är lite äldre ska vi gå dit ofta, säger mamma. Det blir nog skoj.

Imorgon kommer alla mina polare med sina mammor hit. Då ska jag visa dem min goa filt och alla mina gosedjur. Det ska bli så kul att få lite bebiskontakt. Mamma kan bli lite tröttsam ibland med allt sitt gullande. Fast, vad skulle jag göra utan henne? Det är allt bra mysigt med lite gos ibland.

Inga kommentarer: