söndag 17 februari 2008

Första natten i min nya säng


Nu har jag provat på att sova i min nya säng. Det gick jätte bra. Mamma trodde att jag skulle vakna flera gånger om eftersom den är så stor jämfört med min andra säng, men inte då. Jag sov hela natten. Jag har till och med vilat i den under dagen. Den är så himla skön, och fin. Jag är faktiskt lite mallig över den. Även fast sängen är stor ligger jag med benen mot magen som en liten boll. Mer än halva sängen är tom. Mamma och pappa tycker jag är så söt när jag ligger så. Jaja, så fort som jag växer så kommer väl sängen snart vara för liten. Pappa satte upp min nya mobil idag också. Den är lika färgglad som mitt lakan. Ibland spelar den och då dansar krokodilen, ankan och deras vänner för mig. Det är mysigt att ligga och titta upp på dem.
Vi har inte gjort så mycket idag. Det har blåst mycket ute och mamma har haft ont i magen, så det har blivit en lugn dag hemma. Jag har varit väldigt trött i några dagar nu. Hungrig är jag nästan hela tiden också. Mamma tror jag är inne i en växtperiod. Vi ska till BVC på onsdag. Får se då om jag har blivit något större.

Inga kommentarer: