lördag 12 januari 2008

Nappflaska


I dag startade vi dagen klockan 07.20 Jag vaknade och var jätte hungrig. Hade inte ätit sedan 01.00 Mamma och pappa hade tvätt tid klockan 08.00 så det var bra att jag väckte dem. Jag myste tillsammans med mamma och pappa hela förmiddagen. Pappa var äntligen ledig från jobbet.

Efter mycket gosande åkte vi för att handla. Jag fick en ny nappflaska av mamma och pappa. Den är jätte bra. Jag kan dricka mycket bättre ur den. Alla luftbubblor tar den bort, så att jag slipper få ont i magen och så släpper den bara igenom välling när jag suger. Jag tycker så mycket om den att jag äter ännu mer nu.
Efter att vi varit inne i min bebis affär så skulle mamma och pappa äta. Jag blir så uttråkad av att titta på när de äter... somnade direkt.
Vi avslutade våran lilla utflykt med att gå in på Coop Forum. Inne på Coop hittade jag en fin babysitter som skulle passa mig. Mamma och pappa verkade också tycka den var fin, för de stod och tittade på den länge. Jag hoppas verkligen att den blir min en dag.

Inga kommentarer: