onsdag 30 januari 2008

Bilbesiktning


Nu har jag visat pappa vilket litet busfrö jag är. Mamma är dålig i ögoninflamation, så jag har mest varit med pappa den här veckan. Ögoninflamation är väldigt smittsamt säger mamma och hon är rädd för att jag också ska få ont i ögat. Jag tycker synd om mamma. Hennes öga har varit jätte rött och svullet. Igår var hon hos doktorn och fick salva till ögat, så det börjar bli bättre nu. Hoppas jag får kramas med mamma snart. När mamma var hos doktorn följde jag med pappa till bilbesiktningen. Det var jätte spännande där. Jag satt i min bilbarnstol, tuttade på min napp och tittade med mina stora ögon. Man ska lära i tid. Tydligen är det gubbarnas uppgift att besiktiga bilen, för det var bara en massa gubbar där. Jag tror det är som att gå till doktorn fast det är bilen som blir undersökt. Våran bil mådde jätte bra!

1 kommentar:

Anna sa...

det är bra Neo det ska läras i tid. Vi längtar efter att får träffa er snart. Kramar från Anna Peter och Andreas