måndag 7 januari 2008

Långpromenad


I dag har mamma och jag varit själva hemma eftersom pappa har jobbat. Det är så tomt utan honom. Tydligen så måste pappa jobba och tjäna pengar till hushållet.

I natt sov jag hela natten i min egen säng. Efter att ha badat blev jag så trött. Somnade klockan 22.00 och sov ända fram till klockan 05.00 Det var första gången jag sov hela natten i min säng, innan har jag legat mellan mamma och pappa. Efter lite välling på morgonen somnade mamma och jag om. Vi låg och gosade till klockan 09.00

På eftermiddagen tog mamma och jag en långpromenad. Halva vägen låg jag och sov. När jag vaknade protesterade jag lite eftersom jag ville titta ut. Som tur var fattade mamma det och tog bort vindskyddet. Det var jätte spännande att kika ut. Men den där snön mamma hade lovat fanns tyvärr inte kvar.

1 kommentar:

Anna sa...

Det ser så gosigt ut där han ligger.