onsdag 16 januari 2008

Kräks, kräks!


Idag har jag haft en riktig kräks dag. Jag började dagen med att kräkas ner mamma. Det rann ner under tröjan och la sig i hennes bh. Hon såg inte så glad ut efteråt. Jag förstår henne för det luktar riktigt illa. Efteråt så ångrar jag att jag kräktes ner henne, eftersom hon då var tvungen att duscha. Jag fick sitta själv i min babysitter tills hon var klar, och det tyckte jag inte var roligt. Jag blev så glad när hon var färdig och tittade fram bakom duschdraperiet. Jag har fått byta kläder flera gånger om eftersom jag har kräkts ner mig själv också. Jag hoppas verkligen att jag inte behöver kräkas så mycket imorgon för det smakar så illa i munnen efteråt.

På eftermiddagen åkte jag, mamma och pappa till banken. Även där kräktes jag. Som tur var på mig själv och inte på några viktiga papper. Jag tyckte det var jätte spännande där. Pratade mycket. Jag kanske ska satsa på att bli bankman när jag blir stor....?

1 kommentar:

Anna sa...

kräkas är inte kul. Har du fått kräksjuka eller är det maten som kommer upp?