fredag 2 maj 2008

Badstol




Nu var det ett tag sedan jag skrev några rader här. Det är fullt upp hela tiden så jag hinner inte alltid.
I onsdags fick jag en badstol av mamma och pappa. Den var jätte bra! Jag provade den igår. Jag plaskade hej vilt. Badankan som jag fick av mormor och morfar var jätte kul att leka med. Mamma och pappa städade igår. Jag tyckte det var jätte tråkigt eftersom jag inte fick någon uppmärksamhet. Ligga själv på lekfilten är ju det värsta jag vet. Gåstolen tycker jag inte är så rolig än och hoppgungan var inte heller poppis igår (helst av allt vill jag ju stå upp och mamma och pappa ska stå och hålla. Jag ser till så att mamma inte får så mycket gjort om dagarna, hihi!) Till slut så satte pappa mig i badstolen på hallgolvet. Där satt jag bra och mamma och pappa kunde fortsätta städa lite.
Ikväll kommer morbror hit från stockholm. Han kommer stanna hela helgen. Det ska bli så kul! Jag ska se till så han har att göra hela tiden, hihi! Imorgon ska vi åka in till stan, och morbror ska få rulla min vagn.

1 kommentar:

Anna sa...

I den badstolen sitter du ju jättebra. Hälsa din morbro o ta hand om honom. Kramar A.P.A