torsdag 6 mars 2008

Stol




Idag åkte jag med mamma och pappa till Ikea. Jag fick en stol. Tro det eller ej men jag fick en egen stol. De visste inte om jag skulle kunna sitta i den än, men förr eller senare så måste jag ju ha en stol så de köpte den i alla fall. Men visst kunde jag sitta i den. Hur bra som helst. Jag är ju en så stark kille.
När pappa satte mig i stolen såg jag lite chockad ut. Tittade mig omkring, jag kom ju så högt upp. Efter ett tag så tyckte jag det var jätte häftigt att sitta i den och skrattade på som vanligt. Nu äntligen kan jag sitta vid köksbordet med mamma och pappa. Det har varit så tråkigt att ligga i min babysitter på golvet. Nu får jag ju vara med där det händer!

1 kommentar:

JW sa...

Cool outfit!! :D Och söt är han ju också, som alltid!
Kram Jessica och Joel