onsdag 5 mars 2008

Hoppgunga



Idag har det varit ett helt fantastiskt väder ute. Mamma och jag passade på att ta en långpromenad i solen. Vi gick bort till motionsslingorna, där tog vi varvet runt slätta damm. Det är så fint där. Solen lyste jätte vackert på vattnet. Efter en liten bit somnade jag. Mamma passade då på att njuta av solen på en parkbänk. I morgon ska det också bli fint väder. Jag tror nog att vi går ut på promenad då med. Pappa är ledig och kan också följa med vilket jag tycker är mysigt.

Jag har varit lite extra trött idag, men haft svårt att sova. De har borrat så pass i huset. Jag har vaknat och blivit jätte rädd varje gång. Mamma blev lite lätt irriterad där ett tag.

Pappa har ordnat en hoppgunga åt mig nu. Den är så himla skoj att sitta i. Mamma och pappa visste inte riktigt vad jag skulle tycka, men jag är jätte glad för den. När jag sitter i den kan jag vara med på ett helt annat sett. Nu ser jag ju omgivningen. Jag snurrar runt i den och skrattar. Tänk sen när jag blir ännu starkare i benen, då ska jag hoppa runt, hihi!

Inga kommentarer: