onsdag 11 juni 2008

Slappar dag


I dag har jag och mamma bara varit hemma och slappat. Vi har varit lite trötta efter gårdagen. Stackars pappa var tvungen att gå upp tidigt för att åka till jobbet. Jag vaknade också tidigt iof. Mamma förskte med allt för att få mig att somna om, men det gick inte. Vi gick och la oss igen klockan 08.45 och sov till klockan 11.15 Vi vaknade av att telefonen ringde, det var Jessica från BVC. Hon meddelade att det inte blir någon föräldrarträff imorgon. Tråkigt! Jag såg ju fram emot att få träffa Albin. Det var tur att Jessica ringde. Vem vet hur länge vi hade sovit annars?! Efter min lunch och mammas frukost, hihi! städade vi. Jag tycker dammsugaren är kul, springer efter dammsugarslangen och rycker i den. Efter lite städande blev mamma och jag trötta igen. Vi gick och la oss klockan 13.45 och vaknade när pappa kom hem klockan 15.30 Ja, det har varit en riktig sovar dag idag.

1 kommentar:

Anna sa...

Ja,jag tyckte att din pappa kunde fått ha en slappardag ihop med dej och mamma. Hoppas ni hade mysigt på er minisemester och att ingen blev sjösjuk. Hej då