söndag 15 juni 2008

Persika


Det har inte hänt så mycket på sista tiden. Mamma har varit dålig, ont i halsen och kroppen. Det var nog någon på Danmarks resan som smittade mamma. Hon har varit väldigt hängig och inte orkat hitta på något. Men nu mår hon bättre, bara lite förkyld. Det är bra att det går åt rätt håll för snart är det ju midsommar, och då ska vi åka till mormor och morfar. Jag har också varit lite hängig i veckan. Ingenting har varit bra. Jag har varit så trött och bara gnällt hela tiden. Mamma och pappa trodde ett tag att jag också var sjuk, men det är nog tänderna som spökar. Jag dreglar jätte mycket och biter på allt. Jag trycker handen mot käken. Mamma och pappa tycker så synd om mig. Det är jobbigt det där med tänder.

Annars så går det framåt med krypandet. Tills nu har jag bara lyckats ställa mig på knä på mjukt underlag, men nu så gör jag det även på golvet. Jag står så en stund och vet inte riktigt vad jag ska göra tills jag faller ihop. Sen ålar jag iväg.

Igår fick jag smaka persika av mamma, och gud vad det var gott. Det kommer snart två filmer där ni får se mig äta persika.

Inga kommentarer: