måndag 9 juni 2008

Busfrö



I dag har mamma varit på en skön och avkopplande ansiktsbehandling. Det behövde hon verkligen med tanke på hur den här dagen började. När mamma gjorde morgongröt till mig satt jag som vanligt i min stol och väntade. Rätt som det var sa det pang, då hade jag vält vattenkannan som var full med vatten. Det var vatten överallt. Ja, jag har längre armar än vad mamma tror, hihi! Jag tyckte det var jätte kul att plaska, tittade förnöjt på mamma med den där busblicken som bara jag har.
När mamma var iväg åkte jag och pappa och handlade.
På eftermiddagen gick jag, mamma och pappa ut och gungade.
Imorgon ska jag iväg på min första semester. Vi ska åka till Danmark (Fredrikshamn) över dagen. Det ska bli spännande att åka båt.

1 kommentar:

Anna sa...

Jo du, mamma och pappa får nog lära sig att barn har inbyggda fjädrar i armarna. Hoppas ni har haft det skönt på er första semester och inte blåst så mycket för det gör det här i Motala. Det ska bli kul att snart få träffa er igen, det hänger nämligen en liten present här hemma och väntar på dej Neo. Idag har Andreas börjat sitt sommarlov, tänk om man fick vara ledig hela sommaren. Kram A.P.A